Відкрита виховна година


                                         «Чарівний ноутбук Діда Мороза»
Персонажі:
Снігуронька
Баба-яга
дід-Мороз
Снігуронька:
 На порозі Рік Новий -
Добрий, світлий, чарівний.
Щастя, злагоду - усе,
Хай до хат він нам несе!


З Новим Роком всіх вітаю,
Щастя та добра бажаю,
Щоб уміли ми радіти
Щиросердно, наче діти,
Щоб здоровими були,
Й подолати все змогли!
Голосніше музика грай,
Ялинка, гостей зустрічай!
Хоровод __________________________
Снігуронька:
Діти, мені здається, що на святі чогось не вистачає...або когось? (Діда Мороза). Тоді кличте його голосніше! І він вас почує і обов'язково прийде! А-ну, всі разом: "Дід Мороз!» (3 рази) Ще голосніше!
Під музику в зал входить задом-наперед Баба-Яга з валізою, «тисне дітей», діти верещать.
Б-Я (на тлі музики): стій, стій, кажуть тобі! ВО ... молодець! Слухняний чумодан!
(звертається до дітей): ви чого всі так на мене витріщілись? Я на курорт зібралася! Бачили, капелюх моднявая. Класний капелюх? А очі...(окуляри) бачили? Від Гуччі! Бачили? Ясна річ... А чумайдан який...бачили? Взагалі-то, в Туреччину хочу, мені Дід Мороз за гарну поведінку путівку обіцяв.
(дивиться на дітей): Що теж хочете? Так.. хто зі мною до Туретчини? Усі..? Ні, ви всі разом в один чумайдан не вмістетесь. Ніі, ну якщо звичайно добре підпихати, то може і вийде. У чумайдані поїдете? Гарнесенько! Отже, в чумайдані і поїдете. Я все що потрібно зібрала....(дістає з валізи ласти).Ось я і віяло собі взяла......А що не віяло, а що? 
Б-Я: Ух...Ну, нормальок! А куди одягають – на ніс? (на ноги). Я й кажу-на вушка! Ні? Ну гаразд...тоді руки вперед виставляй (звертається до дитини), я буду демонструвати! Тримай ласту (одягає на руки дитині), плескай сусіда по носі. Не будеш? Гаразд, гребти будеш.
(пояснює правила): йдеш туди, потім назад, віддаєш наступному, стаєш останньою. (запитує всіх): куди стаємо? (назад.) Ну дивіться, хто гребти не вміє, нікуди не поїде! Готові? Ну-ка, починайте, раз, два, три! Бігом!
                                     Конкурс «Пливи-греби»
Б-Я: Ну, я так розумію, що на курорт...в Туреччину...всі хочуть? Ну...ясна річ, хто не хоче на курорт.
(діти сідають на місця)
Б-Я: Ух...умотали ви мене! (підходить до ноутбука під ялинкою). Ось, подушка є...рівненька...полежу (діти кажуть, що це не подушка).
Б-Я: Тихіше! Я кому кажу! Циц! Я втомилася, спати буду! (діти знову кричать, що це не подушка).Чого ви все кричите? Я прям оглухла! Що це? (комп'ютер.)
Снігуронька: Баба Яга, це не подушка, це снігобук-комп'ютер Діда Мороза.
Б-Я: який компутер? (діти кажуть – ноутбук). Який такий бук-пук? Який жах...ноутбук?  А навіщо він нужон?
Снігуронька: Дід Мороз за допомогою нього подарунки роздає…
Б-Я: Так він їх з цієї штуки дістає? Як його? (діти: з мішка)
Б-Я: з мішка? А навіщо йому тоді ця штука?
Снігуронька: щоб бажання виконувати
Б-Я: Чиє? Моє? Коротший..так (бере ноут під пахву), бажання у мене є-в Туреччину хочу? Хочу! Значить, треба цей пук бук відкрити (відкриває)
Говорить в ноутбук:
Хочу путівку до Туреччини....
У відповідь тиша
Снігуронька: треба код ввести,
Баба Яга: якого кота, куди вивести?
Снігуронька: та не кота, а код ... цифри, букви, символи, загалом пароль
Баба Яга: а так би відразу і сказала, що пароль, у нас із лішим теж свій пароль був, "елки-палки»…
Б. Я вводить пароль «елки-палки» - не виходить,
Інший пароль «Подарунки» - не виходить,
Щас, ще раз спробую – «Путівка» – ой, чого то все замигало.....помутніло.…
Снігуронька: Так це снегобук заблокувався... ти-код не вірний ввела....
Що ж буде... як дід Мороз буде бажання виконувати.
Б. Я: Все плакала моя путівочка, прощай Туреччина!!!!!
Снігуронька: так, що твоя Туреччина. Всі діти без подарунків залишаться…
Я зараз Діду Морозу подзвоню. Попереджу його, та запитаю що далі робити?
Дзвонить.
Снігуронька:
Дідусь Мороз, тут така справа.... Як ти вже все знаєш, а сороки донесли.....
І що ж нам робити? Так ... зрозуміло....гаразд, спробуємо ... ти приходь скоріше, а то раптом у нас не вийде...(кладе трубку)
(до дітей)
Діти Дід Мороз сказав, що ми зможемо розблокувати снігобук, якщо введемо правильний пароль…
Баба Яга: Так я ж вже вводила пароль…
Снігуронька: Так ти неправильний набирала пароль, дідусь сказав, що зараз надішле нам свого помічника, новорічного листоношу з першим завданням, а ми його повинні виконати. ...доведеться попрацювати....ви готові рятувати новий рік?(звучить музика, входить листоноша)
А ось і перше завдання…
1 завдання
Новорічні зимові загадки
Біла морква зимою росте.
(Буруля)

У зимову веселу пору
Ми – кращі друзі дітвори.
Вивозять діти нас на гору,
А ми веземо їх з гори.
(Санки)    

Ми - спортсмени, нас обох
Бачиш ти завжди удвох.
Ми по снігу швидко линем
Ще й стрибаємо з трампліну.
(Лижі)

У святковій залі
Стоїть як картинка,
Весела, зелена,
Красуня - ...
(Ялинка)
    
Я – істота нежива,
Я – істота снігова.
З кульок я складаюсь,
Діток потішаю.
(Сніговик)

Вздовж ріки тепер мости.
Можна йти по них і йти.
Це надовго і всерйоз
Все скував Дідусь...
(Мороз)
    

Раптом в лісі посвітліло,
Стало всюди чисто й біло.
А тепла чогось нема.
Це прийшла до нас...
(Зима)

Круг ялинки справжнє свято.
Тут і діти, і звірята,
Співи, танці, шум і крик –
Всі стрічають ...
(Новий Рік)
    

З неба падають сніжинки,
Люди всі несуть ялинки.
Рік старий кудись утік –
Так приходить...
(Новий Рік)    


Біле-біле покривало
По землі порозстеляла,
Все укрила ним сама.
Відгадайте: це ...
 (Зима)    
Снігуронька:Молодці діти, з першим завданням ви впорались.
(Листоноша виносить конверт з 2 завданням)
Прикасити ялинку символом наступаючого Нового року.(майстер клас)
Снігуронька: А ось ще завдання від дідуся
"Останнє завдання виконуйте відповіді ви отримуйте, треба вам приклад вирішити, і пароль дістати…»
"Кількість місяців в році додати кількість днів в тижні і додати кількість зірок на маківці новорічної ялинки
 "(виходить 20)
«Кількість місяців у році додати кількість днів в тижні і додати число місяця, в якому наступає новий рік ( виходить 20)
Снігуронька: Ось ми з вами і впоралися з усіма завданнями і пароль у нас з вами є
Баба Яга: Дайте Я пароль натисну.
Снігуронька: Баба Яга, може все таки ДОЧЕКАЄМОСЯ Діда Мороза, і він сам введе пароль?
Баба Яга: так чого чекати , коли він прийде.
Лунає телефоний дзоник і ДМ каже, що прибути сам не зможе, а пришле до нас Новий рік.
Під музику входить НР
У нічний казковий час
Рік Новий прийшов до вас,
Я приніс свої вітання
І найкращі побажання -
І людині, і родині,
І матусі-Україні!
НР: Ох, краса! Привіт, мої друзі!
Нарешті, я до вас прибув!
Як же я радий вас усіх бачити
С.: Новий рік, пора ж подарунки вручати.
(в зал вбігає Б-Я з ноутбуком)
Б-Я: Звичайно, пора!
До зала заходить Баба Яга.
НР: Ох, а це що таке?
Б-Я: Що, Новий  Рік, не впізнав, так?
НР: Як же не впізнав! Бабка-Йожичка, кістяна ніжечка.
НР: А що ж сталося?
Б-Я: що сталося...що сталося ... ваша штука з'явилася! (показує ноутбук). Це я знайшла!
НР: Так це ж чарівний комп'ютер Діда Мороза
С.: Віддавай нам його скоріше!
Б-Я: Ааа...хитренькі які! Ні вже! Якщо тільки обміняєте хіба що…
С.: чого ж ти хочеш?
Б-Я: як чого! (до дітей): Я хочу куди? Правильно. До Туреччини.
НР: А чим тобі наша ялинка не подобається?
Б-Я: А при чому тут ялинка? Це взагалі не ялинка, а пальма, ти мені зуби-то не заговорюй. Ти мені путівку давай, свій комп'ютер забирай і розійдемося красиво!
НР: звичайно! (відкриває ноутбук): Я вношу чарівний код: двійка, нулик, двійка нулик. Виходить 2020 рік. Новий рік!
І ще * moroz
Н.Р.: Так...(дивиться в ноутбук) я бачу, що діти замовляли подарунки. Так, бачу, що іграшки, різнокольорові. Цілий рік я подарунки збирав , готував їх. Настав час їх отримати.

Б-Я:Н.Р., а де це моя путівочка мене чекає?
НР: так у валізі! Я тобі вже і речі зібрав.
Б-Я (Весела): пішла я за путівкою! (йде до валізи, шукає)
НР: Так...(дивиться в ноутбук) я бачу, що діти замовляли подарунки. Так, бачу, що іграшки, різнокольорові хлопавки. Настав час їх отримати.
Снігуронька допомагай…
(під музику Снігуронька дістає подарунки з сніжного кома)
 (роздача подарунків)
Б-Я (радісна): А ось і моя путівочка!!!

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Виховна година "Козацькому роду - нема переводу"